印度易瑞沙 印度特罗凯 印度力比泰 印度多吉美肺癌交流群
官方QQ群1:26438631 群2:5100806 www.feiai88.com

肺癌饮食

ID #1282

常吃苹果防肺癌

  日本弘前大学的研究证实,苹果中的多酚能够抑制癌细胞的增殖。而芬兰的一项研究更令人振奋:苹果中含有的黄酮类物质是一种高效抗氧化剂,它不但是最好的血管清理剂,而且是癌症的克星。
    假如人们多吃苹果,患肺癌的几率能减少46%,得其他癌症的几率也能减少20%。
    法国国家健康医学研究所的最新研究还告诉我们,苹果中的原花青素能预防结肠癌。

==== 汉译英 ====
    Hirosaki University, Japan, the research confirmed that apple polyphenol can inhibit cancer cell proliferation. A study of Finland's more exciting: Apples contain flavonoids is a highly effective antioxidant, it is not only the best cleaning agent vessel, but also cancer killer.
    If people eat more apples, can reduce the risk of lung cancer 46% risk of other cancers was also reduced by 20%. French National Health Medical Research Institute's latest research also tells us that apple procyanidins can prevent colon cancer.

Tags: 常吃苹果防肺癌

相关条目: -

更新日期: 2010-08-31 05:50
作者: : mcyclub
修订: 1.0

Digg it! 打印 发送给朋友 输出为PDF文件
请给问答评分:

平均分: 0 来自 5 (0 次评分)

(完全没有价值) 1 2 3 4 5 (非常有价值)

你不能对该内容发表评论